بازاریابی-مارکتینگ

بازاریابی-فروش- برندینگ-فروش-تبلیغات و مذاکره

بازاریابی-مارکتینگ

بازاریابی-فروش- برندینگ-فروش-تبلیغات و مذاکره

بازاریابی-مارکتینگ
علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار،
www.khooyeh.ir
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی
اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد
پیوندهای روزانه
تبلیغات

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در اسفند ۱۴۰۲ ثبت شده است

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۱۲ ب.ظ

بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)

به نام خالق هستی
معرفی کتاب
🔴امپراطوری و حکومت دیجیتالی
بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)
🟢مدیریت شبکه های مجازی و  دیجیتالی در راستای موفقیت کسب و کار
⭕️بازاریابی شبکه های مجازی و اجتماعی
برندسازی بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال و رسانه های اجتماعی
بازاریابی محتوا و تکنیک های مدرن بازاریابی
Digital Marketing
Social Media Marketing
SEO , SEM
ویرایش اول
https://saleschool.blog.ir/post/181/digotal%20marketing%20khooyeh

گردآوری و ترجمه:  دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، با 19 سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی
www.KHOOYEH.ir

فهرست کتاب
پیدایش مفهوم بازاریابی دیجیتال    3
بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) چیست؟    5
نمونه‌هایی از ابزارها و روش‌های بازاریابی دیجیتال :    7
بازاریابی دیجیتال (digital marketing)چه فایده ای دارد؟    11
آنچه باید در مورد بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) بدانید    13
چه مفاهیمی جزو بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) به حساب نمی آیند؟    15
دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست؟    16
ایجاد توصیه‌ها در سند استراتژی سئو (SEO)    21
تحقیق و پژوهش رقابتی    30
نکات حیاتی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی    51
ابزارهای بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) کدامند؟    52
چرا مدیران کسب و کارها باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ آموزش ببیند؟    55
مزایای دیجیتال مارکتینگ برای مدیران    56
بازاریابی شبکه های اجتماعی(Social Media Marketing)    58
تولید محتوا چیست؟    64
25 روش برای تولید محتوا مبتنی بر سئو (SEO)    64
لزوم استفاده از ایمیل مارکتینگ    79
ایمیل مارکتینگ چیست؟    81
ده مهارت لازم برای موفقیت یک مدیر دیجیتال مارکتینگ    84
بازاریابی شبکه های اجتماعی و مجازی    90
سه اشتباه رایج دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۵    98
دیجیتال مارکتینگ و تعاریف بازاریابی اینترنتی    104
چگونه از تبلیغات در اینستاگرام برای برندسازی استفاده کنید؟    113
عناصر اصلی استراتژی بازاریابی موفق چیست؟    118
۴ بخش حیاتی نقشه سفر مشتری (Customer Journey Map) و نقش آن در بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)    121
اهیمت و ضرورت باشگاه مشتریان دیجیتالی  در بازاریابی دیجیتال (Digital marketing):    124
بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) چیست؟    131
مهم ترین کلمه در تبلیغات چیست؟    134
مشخصات و ارزش هواخواهان برند    144
تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) برای کسب وکارهای B2B در سال۲۰۱۷    147
چه تفاوتی میان دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی ربایشی وجود دارد؟    151
اتوماسیون بازاریابی چیست؟    152
انواع برند شخصی در فضای مجازی  در دنیای کسب و کار مجازی    158
بازاریابی رویدادی در فضای مجازی  چیست؟    167
شاخص های کلیدی عملکرد ( KPIs ) چیست و چگونه برای کسب وکار خود KPI تعریف کنیم؟    171
اولین گام استارت آپ اینترنتی مجازی  برای شروع یک کسب و کار جدید    180
مراحل خلق طرح کسب و کار اینترنتی    185
داشتن تفکر دیجیتال و همراه با آن نگاه ویژه به موبایل    196
آنچه باید در مورد بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) بدانید    198
استراتژی بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)ی  که هر کار آفرینی باید بداند    199
بازاریابی و فروش دیجیتالی    201
تجارت الکترونیکی در برابر تجارت سنتی    205
ده تخصص برتر حوزه IT برای سال ۲۰۱۵    206
تجزیه وتحلیل فرصتهای بازاریابی دیجیتالی (Digital marketing)    210
سیستم تحقیقات بازاریابی دیجیتالی    213
سیستم پشتیبانی تصمیم گیری بازاریابی :    216
تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی و دیجیتالی    217
مزایای بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) چیست ؟    221
گسترش بازار یابی سنتی و بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)    223
آمیزه بازاریابی    225
عوامل موثر بر بازاریابی    228
ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی و دیجیتالی    238
ده نکته کلیدی وجود داردکه با رعایت آنها می توان در حوزه بازاریابی اجتماعی و دیجیتالی  به موفقیت دست پیدا کرد    238
مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی و دیجیتالی    241
گام های یک برنامه بازاریابی اجتماعی و دیجیتالی    249
محدودیت های برنامه های بازاریابی اجتماعی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ اسفند ۰۲ ، ۱۳:۱۰
علی خویه

مشاور بازاریابی دکتر علی خویه تکنیک های بازاریابی

بازاریابی بعد از کلیک (Post-click marketing)

بازاریابی از طریق ویدئو (Video marketing)

بازاریابی از طریق تولید محتوا توسط کاربر (User-generated marketing)

بازاریابی مخفی (Undercover marketing)

بازاریابی تراکنشی (Transactional marketing)

بازاریابی سنتی (Traditional marketing)

بازاریابی مهاجم (Offensive marketing)

بازاریابی بهترین اقدام بعدی (Next-best-action marketing)

 

بازاریابی جاویژه (Niche marketing)

 

بازاریابی زمان (Time marketing

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ اسفند ۰۲ ، ۱۳:۱۲
Sales increase