بازاریابی-مارکتینگ

بازاریابی-فروش- برندینگ-فروش-تبلیغات و مذاکره

بازاریابی-مارکتینگ

بازاریابی-فروش- برندینگ-فروش-تبلیغات و مذاکره

بازاریابی-مارکتینگ
علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار،
www.khooyeh.ir
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی
اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد
پیوندهای روزانه
تبلیغات

کانال تلگرام

راهکارهایی برای افزایش فروش شما

صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین
طبقه بندی موضوعی

چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش drkhooyeh.ir و marketingdoctor.ir و doctorsales.ir

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش drkhooyeh.ir و marketingdoctor.ir و doctorsales.ir

چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

ارسال توسط : مشاور فروش و بازاریابی در دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی و فروش, دوره های بازاریابی و فروش, راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی, فروش و بازاریابی, فروشگاه, مدرس با تجربه فروش و بازاریابی sales teacher, مدرس فروش کاربردی sales teacher, مدیریت فروش, مشاور فروش, مهندسی فروش 1 دقیقه قبل ۰ 0 بازدید

چرا آکادمی فروش ایران؟ چرا مدرسه فروش ایران؟

دکتر علی خویه khooyeh.ir

مزیت رقابتی آکادمی فروش ایران و مدرسه فروش ایران چیست؟

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش  drkhooyeh.ir  و marketingdoctor.ir  و doctorsales.ir

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش  drkhooyeh.ir  و marketingdoctor.ir  و doctorsales.ir

مدرسه فروش ایران آکادمی فروش ایران آکادمی بازاریابی و فروش دکتر علی خویه دکتر فروش آموزش مشاوره فروش drkhooyeh.ir و marketingdoctor.ir و

 

 

کمیته هدف گذاری فروش

 کمیته هدف گذاری فروش

تهیه و تدوین: گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه

راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه

دکتر علی خویه

مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای

برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.

هدف تشکیل کارگروه:ایجاد اتاق فکر و دریافت اطلاعات از شرایط متغییر؛ جهت تعیین؛ کنترل و پویا کردن سیاستهای هدفگذاری در فروش.

همانگونه که مستحضر هستید سیستمها مجموعه ای از اجزا بهم پیوسته هستند که هدفی خاص را دنبال میکنند.و عملکرد هر جز بر عملکرد سایر اجزا تاثیر گذار خواهد بود.و بدین منظور جهت عملکرد بهترو تاثیر پذیری مثبت واحد فروش از سایر واحدهای مجموعه این کارگروه تشکیل خواهد شد.

 -بدین ترتیب این کارگروه میبایست جهت تعیین دقیق و واقعی شاخص اهداف فروش که بصورت بلند مدت ؛میان مدت ؛ و کوتاه مدت میباشند و همچنین نظارت  براین شاخص ها در بازهء زمانی مشخص و بصورت ممتد مشارکت داشته و به ارایه اطلاعات؛ شرایط و پیشنهادات جهت بهبود امور بپردازد.

 
ادامه نوشته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی